Amazon

1. Amazon (3 043,22 USD za akciu)

Uzavreté kamenné obchody prinútili spotrebiteľa začať nakupovať online, čo viedlo k tomu, že spoločnosť Amazon bola nútená naberať ďalších zamestnancov, aby bola schopná vybaviť výrazne zvýšený objem objednávok. Amazon patrí medzi maloobchody so zmiešaným tovarom, pričom veľkou časťou dopytu sa počas pandémie stali lacnejšie výrobky s nízkou maržou ako je napríklad toaletný papier. Dopyt po oblečení a inom tovare s vyšším rozpätím marže naopak klesali.

Ďalšou hlavná činnosť Amazonu, ktorá spoločnosti zvýšila tržby, je cloud computing. Vďaka presunu väčšiny spoločností do online prostredia zaznamenal Amazon zvýšený dopyt nielen po tovare, ale aj po cloudových službách.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno